BACK TO
TOP
Profi

Μικρό αλλά με νεύρο το Orion της Pasquali

Ως τον ιδανικό συνεργάτη για τον αµπελουργό αλλά και τον δενδροκαλλλιεργητή παρουσιάζει η ιταλική εταιρεία Pasquali τη σειρά τρακτέρ Orion, η οποία εκτός από το γεγονός ότι αντλεί το όνοµά της από την ελληνική µυθολογία, µε τις συµπαγείς διαστάσεις της ταιριάζει απόλυτα στις συνθήκες των ελληνικών αγρών.

Μικρό αλλά με νεύρο το Orion της Pasquali

4
0

 

Με µέγιστο ύψος καµπίνας τα 1,68 µ. τα τρακτέρ της σειράς Orion εξασφαλίζουν άνετη οδήγηση κάτω από τα κλαδιά, ενώ, σε συνδυασµό µε την τετρακίνηση, το συµπαγές σχήµα και το χαµηλό µεταξόνιο παρέχουν στον χειριστή ευελιξία, απαραίτητη για αµπελώνες και οπωρώνες.

Η ναυαρχίδα των 91 ίππων

Η ναυαρχίδα της σειράς είναι εξοπλισµένη µε τετρακύλινδρο VM D754IE3 turbo κινητήρα απόδοσης 91 ίππων και 420Nm, σύστηµα intercooler ικανοποιώντας το Stage III. Επιπλέον, η λειτουργία της βαλβίδας EGR µέσα στον κινητήρα µειώνει δραστικά τους ρύπους και την κατανάλωση καυσίµου. Σε συνδυασµό, λοιπόν, µε τον περιορισµό των µέγιστων στροφών στις 2.300 σ.α.λ το Orion STD εργάζεται αποδοτικά και µε µειωµένο θόρυβο. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται µε 32άρι (16+16) µηχανικό κιβώτιο και συγχρονισµένη ρεβέρσα, σχεδιασµένο µε λογική σειρά ταχυτήτων, ώστε να επιτρέπει την σωστή επιλογή για κάθε περίπτωση σκοπεύοντας στην αποφυγή της καταπόνησης των µηχανικών εξαρτηµάτων.

Υδραυλικό σύστηµα και PTO

Το Orion είναι εξοπλισµένο µε διπλό υδραυλικό κύκλωµα και ανεξάρτητες αντλίες, όπου η πρώτη αποδίδει 31 λίτρα/λεπτό στους εµπρόσθιους τροχούς και η δεύτερη εργάζεται στην ανύψωση έως 2,7 τόνων και στους διανοµείς µε υδραυλική πίεση 180 bar αποδίδοντας 31 ή 49 λίτρα ανάλογα την έκδοση. Παράλληλα, υπάρχουν 8 υδραυλικές έξοδοι για τη σύνδεση απαιτητικού, αµπελουργικού, εξοπλισµού στο πίσω µέρος . Από την άλλη ο ηλεκτροϋδραυλικός άξονας PTO είναι 6 ραβδώσεων και διαθέτει ταχύτητες 540/750.

Πολυχρηστική και άνετη καµπίνα

Η χαµηλού προφίλ καµπίνα του Orion SDT έχει σχεδιαστεί ώστε να παρέχει στον χειριστή όλες τις ευκολίες και ανέσεις ενώ παράλληλα πληροί όλους τους σύγχρονους κανονισµούς ασφαλείας και καλής ορατότητας.

Η εργοστασιακή καµπίνα ασφαλείας είναι εξοπλισµένη µε κλιµατισµό και φίλτρο άνθρακα ενώ στη θέση του οδηγού βρίσκεται το χειριστήριο που ρυθµίζει το υδραυλικό σύστηµα.

Επιπλέον, η κονσόλα περιέχει τα όργανα σε κεντρική θέση µε λογική τοποθέτηση και είναι διαθέσιµη σε αναλογική και ψηφιακή έκδοση, η οποία και δείχνει τις σ.α.λ, την ταχύτητα του οχήµατος και PTO, ταυτόχρονα.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία