BACK TO
TOP
Profi

Test drive για Mitsubishi L200 4-Life και Ssang Yong Musso στο Profi

Το L200 4Life της δοκιµής, είναι ένα ντιζελοκίνητο όχηµα 150 ίππων, µε µη αυτόµατο κιβώτιο και οι ζάντες αλουµινίου που µαζί µε το cruise control, δίνουν την απαραίτητη υπεραξία στους αγοραστής. Από την άλλη, η SsangYong καταβάλλει προσπάθεια για να γίνει δηµοφιλής επωνυµία στην Ευρώπη. Αναβίωσε το όνοµα Musso και το έβαλε σε ένα σασί από pick-up.

Test drive για Mitsubishi L200 4-Life και Ssang Yong Musso στο Profi

1
0
Είναι λίγο πιο µικρό από το L200 και διαθέτει κινητήρα µε ισχύ ισχύ 176 ίππους. Εκτός από τα πλαϊνά, µέρη, είναι αρκετά όµορφο σε εµφάνιση και µπορεί να περάσει και για ένα υπερµεγέθες στέισον βάγκον. Για αυτό πρέπει να ευχαριστήσετε το σφηνοειδές προφίλ και τις χοντρές ζάντες. Όσον αφορά τη χωρητικότητα, είναι όµοια στα δύο αυτοκίνητα µε το ωφέλιµο φορτίο είναι λίγο πάνω από 1 τόνο και το όριο έλξης ρυµούλκας µε φρένα να είναι στους 3 τόνους, αν και η δυνατότητα έλξης από το Musso έφτασε τους 3,5 τόνους

Ο ακούραστος εργάτη

Το εσωτερικό είναι αυτό που θα περιµένατε από ένα κλασικό αγροτικό pick-up: ένα εργονοµικό ταµπλό που περιλαµβάνει περιστροφικά κουµπιά και διακόπτες, µεγάλες επιφάνειες από γκρι πλαστικό και ένα µακρύ µοχλό για τις έξι ταχύτητες. Οι ρυθµίσεις για το κάθισµα του οδηγού είναι βασικές - βηµατική κλίση πλάτης καθίσµατος, επιλογές για το ύψος, σταθερή υποστήριξη µέσης- ρύθµιση τιµονιού. Η µονόχρωµη µονάδα ενηµέρωσης είναι µια συσκευή ραδιοφώνου/αναπαραγωγής CD µε USB, ενώ τα απλά όργανα περιλαµβάνουν έναν πρακτικό ψηφιακό πίνακα. Το καλό είναι ότι η αυτόµατη λειτουργία σταµατήµατος/εκκίνησης είναι στάνταρ ακόµα και στο βασικό µοντέλο. Όπλο του η απλότητα, η οποία λύνει προβλήµατα επειδή σύντοµα θα ανακαλύψετε ότι η θέση οδήγησης είναι καλή, όπως και η ορατότητα ικανοποιητική, ενώ τα µπροστινά υφασµάτινα καθίσµατα αιφνιδιαστικά άνετα. Κοιτάζοντας προς τα πίσω καθίσµατα του L200, χωρούν άνετα δύο ενήλικες και τρεις µε µικρή προσπάθεια, ενώ υπάρχει άφθονος χώρος για το κεφάλι και τα πόδια. Παράλληλα, πίσω από το ενιαίο πίσω κάθισµα βρίσκεται ένας χώρος που δηµιουργεί έναν «κρυφό» χώρο αποθήκευσης.
Κινητήρας και κιβώτι

Ο ήρεµος κινητήρας 2,4 λίτρων δεν χάνει στροφές αν πιεστεί, ενώ οι αλλαγές ταχυτήτων είναι σχετικά αργές. Τίποτα βέβαια από αυτά δεν έχει σηµασία αν έχετε χρόνο. Πάντως, τα φυλλοειδή ελατήρια υψηλής αντοχής και ο πίσω άξονας κάνουν το όχηµα να αναπηδά όταν είναι άδειο. Τα φρένα είναι δυνατά, αλλά υπερβολικά απότοµα. Τα καλύτερα νέα είναι ότι το L200 κινείται άνετα και αθόρυβα µε 112 χλµ/ώρα και έχει κατανάλωση 50 χιλιόµετρα/λίτρο.

Όλα για την πολυτέλεια

Κάποια χαρακτηριστικά είναι χρήσιµα, όπως οι ηλεκτρικοί καθρέφτες, η ευθυγράµµιση των προβολέων και η πίσω κάµερα που δείχνει τη σφαίρα ζεύξης, ενώ η είσοδος HDMI και τα στοιχεία που ξεπαγώνουν µόνο το µισό παρµπρίζ δεν είναι τόσο χρήσιµα. Τα θερµαινόµενα µπροστινά καθίσµατα και ο έλεγχος κλιµατισµού ήταν ευπρόσδεκτα χαρακτηριστικά όταν υπήρχε χιόνι.
Το SsangYong Musso διαθέτει πρωτοποριακό και µοντέρνο ταµπλό. Γέρνει προς τον οδηγό και περιλαµβάνει διακόπτες και εύχρηστα περιστροφικά κουµπιά. Η σωστή θέση οδήγησης επιτυγχάνεται παρά την περιορισµένη δυνατότητα ρύθµισης του τιµονιού και το σκληρό κάθισµα, ενώ ο χώρος µπροστά είναι παρόµοιος µε εκείνον του L200 αλλά η ορατότητα είναι πιο περιορισµένη.  Ωστόσο, η ορατότητα προς τα πίσω µέσω της σκληρής οροφής δεν είναι καθόλου καλή όταν αρχίσει να πέφτει νερό στο πίσω παράθυρο. Συνολικά το Musso είναι πιο κοντό κατά 210 mm και, εποµένως, χωρά καλύτερα σε στενούς χώρους, αλλά η διαφορά εδώ είναι ο πολύ περιορισµένο χώρος για τα πόδια στο πίσω µέρος και ο πιο κοντός χώρος φόρτωσης.
Το καλύτερο σηµείο του Musso είναι το σύστηµα ισχύος. Το αυτόµατο κιβώτιο Aisin µε έξι ταχύτητες και ο ζωηρός κινητήρας ντίζελ 2,2 λίτρων κάνουν το κορεάτικο µηχάνηµα 2,1 τόνων να κινείται γρήγορα, εύκολα και µε λιγότερο θόρυβο. Για αυτό το λόγο η οδήγησή του θυµίζει περισσότερο αυτοκίνητο πάρα φορτηγάκι - αν και η κατανάλωση στα 47 χιλιόµετρα/λίτρο και οι υψηλότερες εκποµπές CO2 δεν είναι και τόσο είναι ευχάριστα νέα.

Χώρος φόρτωσης
Τι γίνεται µε τη µεταφορά αντικειµένων και την πορεία εκτός δρόµου; Οι προαιρετικές σκληρές οροφές του οχήµατος κλειδώνουν και είναι υδατοστεγείς. Ο χώρος φόρτωσης του Musso είναι πιο κοντός κατά 135 mm — αλλά οι πιο χαµηλές πλευρές του και η πιο χαµηλή πίσω πόρτα διευκολύνει τη φόρτωση. Επίσης, υπάρχει περισσότερο ελάχιστο ύψος ανάµεσα στην καρότσα και στη σκληρή οροφή, ενώ η πλαστική επένδυση καρότσας είναι στάνταρ. Και οι δύο χώροι φόρτωσης έχουν τέσσερα εσωτερικά σηµεία πρόσδεσης. Τα δύο οχήµατα κινούνται σε ανώµαλο έδαφος µε το στάνταρ στην κατηγορία 4WD, το οποίο ενεργοποιείται µε το περιστροφικό κουµπί εν κινήσει και υποστηρίζεται από ένα κιβώτιο χαµηλής περιοχής. Υπάρχει µικρή διαφορά ανάµεσα στην απόσταση από το έδαφος ή στη διαδροµή του άξονα. Η χαµηλή περιοχή ασφαλίζει τα κεντρικά διαφορικά και γι’ αυτό καλό θα είναι να αποφεύγονται οι κλειστές στροφές σε ανώµαλες επιφάνειες - αλλά ο οδηγός του L200 µπορεί να κλειδώσει το πίσω µπλοκέ διαφορικό, πράγµα που θα µπορούσε να είναι η διαφορά ανάµεσα στην επιστροφή στο σπίτι και στην κλήση της οδικής βοήθειας.

Σύνοψη: Το Mitsubishi είναι µια συνετή και πιο οικονοµική επιλογή που θα διατηρήσει σίγουρα την αξία της. Από την άλλη το Musso απευθύνεται σε όσους χρησιµοποιούν το pickup περισσότερο για ψυχαγωγία

Η παρούσα δοκιµή πραγµατοποιείται επί ευρωπαϊκού εδάφους
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία