BACK TO
TOP
Profi

Ελαφρύτερα και με 135 ίππους τα νέα Valtra G135 Versu

Τα τρακτέρ ισχύος 100-120 ίππων πρέπει να είναι επιδέξια, ειδικά εάν χρησιµοποιούνται µε εργασίες φορτωτή. Γι' αυτό το λόγο η Valtra κυκλοφόρησε µία νέα σειρά, πιο ταιριαστή σε αυτό το εύρος ισχύος και τις απαιτήσεις των πελατών. Για να δούµε τι προσφέρει η νέα Σειρά, στο profi Νοεμβρίου δοκιµάσαµε το G135 Versu.

3o

97
0

Οταν χρειάζεται κάποιος µία ευέλικτη επιλογή, σίγουρα το να έχει ένα µηχάνηµα που... τα έχει τα κιλά του, δεν είναι το πιο ιδανικό. Και αυτό ίσχυε για τη Valtra µε τα N104, 114 και 124, τα οποία µοιράστηκαν το ίδιο µακρύ, βαρύ πλαίσιο που χρησιµοποιήθηκε στα άλλα µοντέλα µέχρι το N174. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο φινλανδός κατασκευαστής επέστρεψε στο µπλοκ σχεδίασης, για να κατασκευάσει την πιο κοµψή σειρά G. Τα τέσσερα νεοφερµένα 105 έως 135 ίππων µοντέλα αντικαθιστούν τις τρεις χαµηλότερες σειρές N, ενώ το G135 επικαλύπτεται µε το παρόµοιας δύναµης N134.

 

Ελαφρύτερα και πιο κοντά

Ανάλογα µε το τελικό επίπεδο προδιαγραφών, τα νέα µοντέλα είναι περίπου 500 έως 800 κιλά ελαφρύτερα από τα τρακτέρ της σειράς Ν που αντικαθιστούν. Σύµφωνα µε τη Valtra, ο κινητήρας AGCO Power 4,4 λίτρων έχει επανασχεδιαστεί, µε όλους τους άξονες να είναι τοποθετηµένοι στο µπλοκ µε µια πιο συµπαγή διάταξη για εξοικονόµηση χώρου. Μαζί µε τη συµπαγή διάταξη του ψυγείου, αυτό επέτρεψε στους σχεδιαστές να διαµορφώσουν µε τέτοιο τρόπο το καπό για να εξασφαλιστεί εξαιρετική ορατότητα. Υπάρχει η συνηθισµένη γκάµα από εξοπλισµό για να τηρούνται οι προδιαγραφές ρύπων Stage V  - SCR, DOC και DPF. Όπως αναµέναµε από τη Valtra, υπάρχει ένα µοντέλο διπλής εξόδου στη σειρά, και στην περίπτωση αυτή είναι το G125 Eco. Με το πάτηµα ενός κουµπιού ο κινητήρας µεταβαίνει σε έναν δεύτερο χάρτη ισχύος, ο οποίος παρέχει υψηλότερη ροπή σε χαµηλότερες ταχύτητες. Ο κατασκευαστής δηλώνει ότι αυτό επιφέρει πιθανή εξοικονόµηση κατά τις εργασίες οργώµατος µειώνοντας την ταχύτητα του κινητήρα.

Όσον αφορά την ευελιξία, το G135 που λειτουργήσαµε δεν είχε τίποτα να κρύψει παρά το µεταξόνιο των 2,55 µέτρων και τα εµπρός ελαστικά 480. Η λεπτή µέση του πλαισίου προσφέρει αρκετό χώρο για πιο στενή γωνία στροφής. Αλλά δεν µπορούµε να πούµε σε ποιο βαθµό οποιαδήποτε ζεύξη µπροστινού φορτωτή θα περιορίσει αυτόν τον χώρο.

Διαβάστε περισσότερα στο Profi Νοεμβρίου που κυκλοφορεί το Σάββατο 7 Νοεμβρίου μαζί με την Agrenda.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία