BACK TO
TOP
Profi

Landini Rex4 RoboShift: Με νέα καρδιά ξανά στις επάλξεις

Tο δενδροκομικό Rex4 ανανεώνεται με νέο κινητήρα Deutz-AG TCD Stage V και επιλογές κιβωτίου που ξεκινούν από την Speed Four με 12 +12 και μηχανική ρεβέρσα, έως την έκδοση Robo-Shift με 48+16 και ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα και πλήρως ρομποτικά Powershift HML

argo-landini-3-2

1419
0

Οι κύριες καινοτομίες στο ανανεωμένο Rex4 αφορούν τις εκπομπές του κινητήρα, οι οποίες τώρα ικανοποιούν την προδιαγραφή καυσαερίων Stage V, έναν εκτεταμένο ανασχεδιασμό του καπό και βελτιώσεις στην εργονομία των χειριστηρίων καθώς και νέες λειτουργίες. Η σειρά REX 4 περιλαμβάνει κορυφαία σε απόδοση τρακτέρ με καμπίνα διαθέσιμα σε εκδόσεις V,S,F και GT.



Ο εμπρόσθιος άξονας, παραγωγής της Argo Tractors, προσφέρεται με 100% μπλοκέ διαφορικού με δισκόφρενα ή και με ανάρτηση (σπαστός) και ηλεκτροϋδραυλική σύμπλεξη της τετρακίνησης σε όλες τις εκδόσεις. Το βελτιωμένο παλάτζο του εμπρόσθιου άξονα, σε συνδυασμό με την γωνία στροφής 55 μοιρών, καθιστούν τα μοντέλα αυτά εξαιρετικά εύκολα στον χειρισμό.



Επιπρόσθετα, εγγυώνται μεγάλη απόδοση κατά την διάρκεια χρήσης εμπρόσθιου παρελκομένου που μπορεί να προσαρμοστεί στο εργοστασιακά τοποθετημένο εμπρόσθιο υδραυλικό & ΡΤΟ (κατά παραγγελία). Μία νέα καινοτομία είναι η νέα βάση στήριξης στο σασί (κατά παραγγελία), για την προσαρμογή και την χρήση παρελκομένων στην μέση που αυξάνει επιπρόσθετα την ευελιξία των τρακτέρ της σειράς.

Πρόσφυση, άνεση, ασφάλεια

Όλες οι εκδόσεις της σειράς τρακτέρ REX 4 χαρακτηρίζονται από την εξαιρετική πρόσφυση, την άνεση και την ασφάλεια που προσφέρουν, λόγω του επίπεδου πατώματος στον σχεδιασμό της καμπίνας και της επιλογής επιπρόσθετης προστασίας κατά τον ψεκασμό με καμπίνες κατηγορίας 4.

Τα χαρακτηριστικά αυτά ενισχύονται με την νεα επιλογή καμπίνας με μηχανική ανάρτηση.
 Η ευκολία οδήγησης ενισχύεται περαιτέρω κατ' επιλογή, από το νέο σύστημα ADS (Advanced Driving System) το οποίο μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα hands-free και τηλεμετρίας.

Από 75 έως 112 ίππους

Η ονοματολογία της σειράς είναι REX 4-080, 4-090, 4-100, 4-110, 4-120, μοντέλα που αποδίδουν ισχύς από 75 έως 112 ίππους. Χάρη στην νέα γενιά κινητήρων της Deutz, 4 κύλινδρων, 16 βαλβίδων, 2,9 λίτρων, με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού Common Rail και Turbo Intercooler, είναι εγγυημένη η ώθηση στην απόδοση όσον αφορά το απόθεμα ροπής, η αυξημένη ισχύς και η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.



Όπως και στα προηγούμενα μοντέλα, η λειτουργία μνήμης στροφών (Engine Memo Switch), διατηρείται, για την αύξηση της παραγωγικότητας. Οι κινητήρες ικανοποιούν την προδιαγραφή καυσαερίων Stage V χάρη στο καινοτόμο σύστημα που περιλαμβάνει ένα παθητικό σύστημα φίλτρου μικροσωματιδίων DPF, οξειδωτικό καταλύτη DOC και σύστημα SCR EAT.

Κιβώτια ταχυτήτων

Η νέα έκδοση προσφέρει και πλήθος επιλογών κιβωτίων ταχυτήτων. Η επιλογή των κιβωτίων ταχυτήτων ξεκινά από το κιβώτιο Speed Four με 12 +12 και μηχανική ρεβέρσα, έως την έκδοση Robo-Shift με 48+16 και ηλε- κτροϋδραυλική ρεβέρσα και πλήρως ρομποτικά Powershift HML. Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται εύκολα με ένα εργονομικό και φιλικό προς τον χρήστη joystick με το οποίο εκτελούνται όλες οι λειτουργίες.



Η ευελιξία των μοντέλων REX4 είναι εγγυημένη από το υδραυλικό κύκλωμα ανοικτού κέντρου, που τροφοδοτείται από αντλία παροχής 30λίτρων/λεπτό για το τιμόνι και προσφέρει ευκολία στο στρίψιμο (ακόμα και κατά την διάρκεια εργασιών σε στάση) και μία αντλία παροχής 58 λίτρων/λεπτό για τα χειριστήρια και το ανυψωτικό σύστημα. Τριπλή αντλία είναι διαθέσιμη κατά παραγγελία, προσφέροντας παροχές 55λίτρων/λεπτό στις 1500 στροφές κινητήρα.

Συνολικά, 4 διπλές πίσω και 3 διπλές μεσαίες βοηθητικές παροχές μπορούν να τοποθετηθούν στην στάνταρτ σύνθεση. Επίσης διατίθεται κατά παραγγελία μία πλήρως ηλεκτροϋδραυλική διαμόρφωση των παροχών.

Τα μηχανήματα της Landini διαθέτει στην ελληνική
αγορά η εταιρεία Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ (210/3499200)

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία