BACK TO
TOP
Τεχνολογία

Κεντρικό σύστημα πλήρωσης αέρα για τα τρακτέρ της λανσάρει η αυστριακή Steyr

Η Steyr ακολουθεί τις τάσεις στους τρόπους μείωσης του κόστους φιλικής συμπεριφοράς προς το έδαφος, ενσωματώνοντας στις σειρές μοντέλων Profi και πάνω ένα κεντρικό σύστημα ελέγχου πλήρωσης, παρέχοντας αποτελεσματική προστασία του εδάφους και γρηγορη εναλλαγή πιέσεων κατά τη μετάβαση από το πεδίο στο δρόμο.

STEYR__CTIS_6300_Terrus_CVT_616567

Βασίλης Σοφός

1007
1

Με βασικό στόχο τη μεγαλύτερη προστασία του εδάφους μέσω μεταβλητών πιέσεων στα ελαστικά και, κατα δεύτερον, την εξοικονόμηση καυσίμου, η Steyr ανέπτυξε και ενσωματώνει ένα νέο κεντρικό σύστημα ελέγχου των ελαστικών. Το σύστημα Terra Care (CTIS) μπορεί εκ του εργοστασίου να τοποθετηθεί στα τρακτέρ ή να εγκατασταθεί εύκολα εκ των υστέρων μετά την παράδοση του τρακτέρ.



Το νέο σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, διαθέσιμο από τα Profi έως και το Terrus CVT προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα, με την εταιρεία να λέει ότι έχει προσαρμόσει ειδικά σε κάθε μοντέλο τη συγκεκριμένη μονάδα. Επιπλέον, μέσω οθόνης χειριστή, η οποία είναι συμβατή με Isobus, αναπτύχθηκε και προσαρμόστηκε αποκλειστικά για χειριστές Steyr μαζί με τον κατασκευαστή του συστήματος φουσκώματος ελαστικών.

Εξοικονόμηση καυσίμου, προστασία του εδάφους

Μια ενιαία μονάδα ελέγχου ρυθμίζει τις πιέσεις των ελαστικών στον μπροστινό και πίσω άξονα του τρακτέρ και όλα τα ελαστικά σε ένα προσαρτημένο εργαλείο. Αυτό σημαίνει ότι η μειωμένη επαφή του εδάφους από τις ρυθμιζόμενες πιέσεις των ελαστικών του τρακτέρ δεν αλλοιώνεται μετά από ζημιά από τα ελαστικά του ρυμουλκούμενου μηχανήματος.

Το σύστημα μπορεί επίσης να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε οποιοδήποτε αριθμό ρυμουλκούμενων μηχανημάτων. Η Steyr μάλιστα τονίζει πως μελέτες στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών της Νότιας Βεστφαλίας έδειξαν ότι με ετήσια κατανάλωση πετρελαίου 20.000 €, ένα σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών μπορεί να οδηγήσει σε εξοικονόμηση έως και 2.000 €. Ταυτόχρονα, το έδαφος προστατεύεται από τη συμπύκνωση.



Όλος ο χάλυβας που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του συστήματος είναι ανοξείδωτος, ενώ ο ένας σωλήνας αέρα δεν φέρνει κίνδυνο ζημιάς από παγετό. Το φούσκωμα και το ξεφούσκωμα των ελαστικών είναι δυνατό σε όλες τις ταχύτητες και το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί χειροκίνητα.

Παράλληλα, ένας προαιρετικός αεροσυμπιεστής υψηλής χωρητικότητας με θέση για αποθήκευση μπορεί να εξοπλισει τα τρακτέρ εκείνων που απαιτούν τον ελάχιστο χρόνο φουσκώματος. Οι γραμμές από ανοξείδωτο χάλυβα στους άξονες σφραγίζονται με ροδέλες καρβιδίου, εξασφαλίζοντας μέγιστη διάρκεια ζωής από τα ρουλεμάν περιστροφής, χωρίς φθορά και συντήρηση. «Σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συνεργάτες μας, είμαστε περήφανοι που μπορούμε να προσφέρουμε μια αποτελεσματική λύση», λέει ο Christian Huber, Αντιπρόεδρος του τμήματος παγκόσμιας διαχείρισης προϊόντων της Steyr και Διευθύνων Σύμβουλος CNH Industrial Austria GmbH.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS
  • Steyr
Σχόλια (1)
Προσθήκη σχολίου

06-06-2022 02:32Ότι να ναι

Βάλτε του και φτερά να πηγαίνει μόνο του στο χωράφι... Η κάθε εταιρεία σας πληρώνει για να γράφετε τέτοιες μα. Να μην πω μας έχετε ζαλίσει με τα τρακτέρ στο χωράφι δεν μπορούμε να πάμε τρακτέρ ψάχνετε να πουλήσετε καημένοι

Απάντηση
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία